У КМДА пояснили, чому єдина маршрутка з валідатором пропрацювала менше двох місяців
У маршрутці №444, що обслуговувався ТОВ «Союз-Авто», з 20 липня припинили роботу валідатори для електронної оплати проїзду. У дептрансі кажуть, що впровадження електронної оплати було лише експериментом, пише «Вечірній Київ».
Як порівняти з 2021 роком, випуск на маршрути зменшився на третину через те, що частина перевізників припинила бізнес у столиці, а приватні підприємці порушують умови договору.
Від 13 липня договір з перевізником ТОВ «Союз-Авто» на обслуговування маршруту № 444 «вул. Метрологічна – станція метрополітену «Звіринецька» розірвали.
Наголосили, що на сьогодні КП «Київпастранс» не обслуговує автобусні маршрути загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У липні стало відомо, що система безготівкової оплати в маршрутках більше не працює, вона пропрацювала менше двох місяців.
Наприкінці грудня 2022 року петиція про введення безготівкової оплати в маршрутках набрала потрібні голоси, але в Київраді петицію не підтримали. Загалом Київ уже протягом п’яти років намагається впровадити безготівкову оплату в маршрутках. Ми пояснювали, чому це не вдається.
У Києві будуть тестувати електронний квиток у маршрутках, пообіцяли в комунальному підприємстві «ГІОЦ» наприкінці травня. Нововведення впровадили лише на одному маршруті, №444.
Тестувати безконтактний розрахунок у міській електричці почали на початку січня 2023 року. З кінця березня в «Києві Цифровому» можна придбати QR-квитки на електричку.
Із кінця жовтня 2022 року оплата карткою працює на всіх видах комунального громадського транспорту.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі