У Києві за пів року бізнес подав приблизно стільки ж заяв на оформлення вивісок, як за весь 2022 рік, повідомляє управління з питань реклами КМДА.

З початку 2023 року підприємці залишили 1566 заявок на оформлення вивісок. Також спостерігають позитивну динаміку за місяцями: якщо в січні це було 138 заяв, то в червні їх кількість збільшилася майже у 2,5 раза і становить 328.

Ці показники також перевищують дані за червень 2021 року, до початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Але загалом кількість звернень щодо отримання дозволу на рекламу поки нижча, ніж до повномасштабної війни.

Це повязано з тим, що під час воєнного стану управління з питань реклами не мало повноважень видавати дозвільні документи. Утім, із серпня надання послуг щодо розміщення зовнішньої реклами повністю відновлять.

Також із початку 2023 року власники бізнесу подали 1512 заяв, щоб отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами. Із них більше 1000 схвалили.

В управлінні з питань реклами нагадують: питання щодо оформлення реклами можна поставити в Telegram і чат-боті.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


«Київреклама» – комунальне підприємство, підпорядковане управлінню з питань реклами КМДА, що працює над тим, щоби зовнішня реклама в місті відповідала єдиному дизайн-коду. Ми розповідали про роботу КП й правила щодо зовнішньої реклами в Києві на прикладі саме проспекту Володимира Івасюка.

У липні в КМДА повідомили, що управління з питань реклами КМДА відновило надання адміністративних послуг із видачі, продовження й анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі