З’їзди з Подільсько-Воскресенького мосту відкриють восени, але не для всіх, заявив очільник департаменту транспорту та інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтервʼю виданню «Ліга».

За його словами, зїзди на Труханів острів і Русанівські сади вже побудовані. Їх планують відкрити «буквально за кілька місяців», орієнтовно у вересні. Утім, ці з’їзди працюватимуть лише «швидких», пожежних автівок і низки маршрутів громадського транспорту, які сполучають лівий берег із правим.

Кандибор також відповів на критику урбаністів, яка стосується того, що нові з’їзди «руйнують затишний і зруйний пішохідний Поділ». За його словами, проєкт Подільсько-Воскресенського мосту зявився в 1969 році, а будувати його почали близько 30 років тому: «Тепер поставимо урбаністам питання, що нам робити далі? Розбирати цей міст? Нехай не розповідають, що це нам погіршить ситуацію, натомість краще хай дадуть нам свої пропозиції».

Щодо запроєктованої лінії метро, про яку запитав журналіст, Кандибор лише зазначив, що її «треба добудовувати», як і сам міст, бо «це не тільки арка над Дніпром, це девʼять кілометрів естакади, яка сполучатиме нас із Троєщиною».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Подільсько-Воскресенський міст сполучатиме Поділ із Райдужним масивом і Троєщиною. Його почали будувати ще в 1993 році, але майже відразу будівництво зупинилося через брак коштів. Декілька разів будівельні роботи намагалися відновити. У 2017 році знову взялися за будівництво мосту. Раніше мер Києва обіцяв, що першу чергу відкриють до кінця 2020 року, але цього не сталося. Так само, попри обіцянки влади, міст не відкрили й до кінця 2021 року, й у 2022 році. Кличко у травні ще раз пообіцяв, що першу частину мосту відкриють у 2023 році.


У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення. Київрада, зі свого боку, заявила, що не виділяла грошей на будівництво.

У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень. Пізніше північний апеляційний суд також зобов’язав підрядника «Еко-буд-трейд» сплатити до держбюджету 182,5 мільйона гривень за змову під час участі у закупівельних торгах.

У червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва Подільського мосту могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. Про нову підозру повідомили директору комунального підприємства «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі