Реконструкцію трамвайних колій на вулиці Алматинській (ДВРЗ) не завершать у 2023 році, бо не передбачили на це кошти, відповіли на запит депутатки Київради Ксенії Семенової в департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

Ремонт розпочали ще влітку 2019 року, а рух трамваїв на лінії запустили в тестовому режимі на початку 2022-го. Утім, «Пасажири Києва» кажуть, що реконструкцію так і не завершили попри заяви КМДА.

Трамвай Pesa після реконструкції ділянки на вулиці Алматинській. Фото: Ярослав Федоренко

В ініціативі кажуть, що на лінії досі не збудовані високі платформи, а тому зокрема люди з інвалідністю не можуть скористатися низькопідлоговими трамваями. «Наявні посадкові майданчики небезпечні через малу ширину й розміщення тактильних плиток», – пояснюють «Пасажири Києва».

Крім того, не завершена реконструкція тягової підстанції й кінцевої зупинки, через що електротранспорт дублюють чотири автобуси 33–Т.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Наприкінці грудня 2021 року КП «Київпастранс» заявило, що завершило реконструкцію трамвайної лінії. Рух у тестовому режимі швидкісного трамваю запустили вже в лютому 2022 року.

Трамвайну лінію реконструювали за технологією «оксамитового шляху»: використовують безстикові рейки із сучасними кріпленнями, вона відчутно знижує рівень шуму під час руху трамваїв.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка: Ярослав Федоренко