МЗС і WhiteBit запустили чат-бот для допомоги в консульських питаннях
Міністерство закордонних справ за підтримки криптовалютної біржі WhiteBit запустили чат-бот у Telegram для допомоги українцям у консульських питаннях.
Чат-бот може «проконсультувати» щодо найбільш поширених звернень, як-от правила переїзду до іншої країни, оформлення тимчасового захисту, соціальне забезпечення, повернення в Україну й консульські послуги. Скористатися ним можна за посиланням.

Це вже не перший проєкт МЗС і WhiteBit: вони співпрацюють із початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Зокрема, із червня 2022 року працює call-центр, який уже опрацював 15 000 дзвінків. Звернутися за консультацією можна за номером +38 (044) 224 57 20.
Географія звернень налічує 96 країн. Найбільше запитів – із Німеччини, Польщі, Італії, Туреччини й України. Найчастіше питання стосуються забезпечення прав українців за кордоном та умов перебування в різних країнах світу (медичні чи соцпослуги, працевлаштування, митні правила, легалізації документів, питання щодо народження дитини).
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
На початку жовтня стало відомо, що Києво-Могилянська академія разом із європейською криптобіржею WhiteBit, яка має українське коріння, створять курс з блокчейн-технологій, регулювання віртуальних активів й обігу криптовалют.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі