Верховна Рада ухвалила зміни до закону про рекламу, повідомив нардеп Ярослав Железняк.  

Ці зміни наближають національне законодавство до відповідної правової системи Європейського Союзу у сфері аудіовізуальних послуг. Ухвалення закону про рекламу є однією із семи кандидатських рекомендацій Єврокомісії, які Україна має виконати для майбутнього відкриття переговорів про вступ до ЄС. За ухвалення закону проголосували 298 народних депутатів.

Що зміниться:

 Закон передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора. 

 Забороняється в рекламі дискримінаційні твердження, які розпалюють ненависть, ворожнечу, жорстокість до окремих осіб чи груп осіб за ознаками, зокрема, віку, етнічної належності, сексуальної орієнтації, інвалідності, за іншими ознаками.

 Закон передбачає збільшення до 20% квоти реклами в аудіовізуальних медіа, тобто, зокрема, на телебаченні.

 Водночас закон регулює дозвіл на рекламу пива, вина, сидру без спирту з 22:00 до 06:00 на телебаченні та з 20:00 до 07:00 на радіо.

 Спонсором реклами може бути товар, а не тільки торгова марка.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який пропонує обмежити використання «патріотричної тематики» в назвах торговельних марок і в рекламі.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі