Апеляційний суд зобов’язав сплатити понад 180 млн гривень за змову в будівництві Подільського мосту
Північний апеляційний суд зобов’язав підрядника «Еко-буд-трейд» сплатити до держбюджету 182,5 мільйона гривень за змову в будівництві Подільсько-Воскресенського мосту.
Підряднику відмовили в задоволенні апеляції, залишивши в силі рішення Антимонопольного комітету України, котрий оштрафував ТОВ «Форма» й ТОВ «Еко-буд-трейд» ще в жовтні 2021 року.
Суд установив наявність змови між ТОВ «Форма» і ТОВ «Еко-буд-трейд» під час участі у двох закупівлях щодо генпідрядних робіт і класифікував їх як «антиконкурентні дії, що стосуються спотворення результатів торгів».
Крім того, київська прокуратура відсторонила від посади через службову недбалість директора КП «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва» й повідомила йому про підозру за частиною 5 статті 191 Кримінального кодексу України.
Згідно з матеріалами справи, у грудні 2020 року генпідрядник вказав у документах неправдиві дані про обсяги й вартість виконаних підводних робіт на суму шість мільйонів гривень: експертиза не підтвердила, що ці роботи справді виконали. Директорові КП може загрожувати від семи до 12 років позбавлення волі з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю до трьох років із конфіскацією майна.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення. Київрада, зі свого боку, заявила, що не виділяла грошей на будівництво. У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень.
Подільсько-Воскресенський міст сполучатиме Поділ із Райдужним масивом і Троєщиною. Його почали будувати ще в 1993 році, але майже відразу будівництво зупинилося через брак коштів. Декілька разів будівельні роботи намагалися відновити. У 2017 році знову взялися за будівництво мосту. Раніше мер Києва обіцяв, що першу чергу відкриють до кінця 2020 року, але цього не сталося. Так само, попри обіцянки влади, міст не відкрили й до кінця 2021 року, й у 2022 році. Кличко у травні ще раз пообіцяв, що першу частину мосту відкриють у 2023 році.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі