Під час користування YouTube на телевізорах глядачам показуватимуть 30-секундну рекламу, яку не можна буде пропустити, пише The Verge.

Довші рекламні ролики демонструватимуть замість двох послідовних 15-секундних відео, які можна було закрити.

Нововведення торкнеться користувачів, які не передплатили YouTube Premium, відзначає видання.

Компанія також почала тестувати рекламу, яка з'являтиметься, коли глядач ставить відео на телевізорі на паузу.

Коли саме почнують діяти нововведення, наразі невідомо.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У 2022-му YouTube до свого 17-річчя оновив дизайн інтерфейса. Так, колір фону програми адаптується під відео. Кнопки «подобається», «поділитися» й «завантажувати» змінили, щоб «мінімізувати відволікання».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі