З початку року в Києві прибрали більше 1700 штендерів, які називають «спотикачами»
З початку 2023 року в Києві прибрали більше 1700 штендерів, повідомляють в управлінні з питань реклами КМДА й КП «Київреклама».
Це виносні конструкції, які заклади часто розміщують на тротуарах і доріжках. У КП «Київреклама» кажуть, що це один із найдешевших рекламних засобів і називають тендери «спотикачами».
«Ми розуміємо, що деякі кавʼярні, магазинчики й салони краси намагаються гарно розмалювати поверхню штендера, але така конструкція є незаконною. Інколи хочеться випити каву в якійсь кав’ярні, а щоб зайти до неї, потрібно пройти лабіринт із деревʼяних або металевих дощок. Навіщо створювати додаткові проблеми покупцям на шляху до свого закладу?» – коментують в управлінні з питань реклами КМДА.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
За 2021 рік у Києві демонтували рекордну кількість незаконної реклами – майже 25 тисяч вивісок і конструкцій. Також у 2021 році почали сплачувати більше штрафів за незаконну рекламу: їх сума зросла на 87% проти 2020 року.
Водночас кількість охочих оформити рекламну вивіску зросла за рік майже вдвічі. У буклеті «Вивіска. Як оформити за правилами» можна подивитися, як зробити це законно.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі