«Укрзалізниця» аналізує звернення пасажирів за допомогою ChatGPT, повідомляють в компанії.

«Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів у застосунку. Приблизно 300 з них  текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну, тепер цю роботу виконує ChatGPT», – підкреслюють в УЗ.

Штучний інтелект розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою: від «якості обслуговування» до «запізнень». Потім ці звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях і місяцях динаміку скарг за конкретними потягами й маршрутами.

Такий підхід допомагає швидше реагувати зворотний звʼязок і визначати, де є проблеми, кажуть у компанії. За їхніми словами, ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT запустила в листопаді 2022-го компанія OpenAI, яку заснували Ілон Маск і Сем Альтман. В Україні штучний інтелект став доступним у лютому 2023 року.

ChatGPT уміє створювати тексти, перекладати, вести діалоги, писати вірші й жартувати. Доступність інструменту викликала дискусії щодо академічної доброчесності й дезінформації.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі