Запровадження пересадкового квитка на півтори години підтримала транспортна комісія Київради
Транспортна комісія Київради підтримала петицію про запровадження пересадкового квитка на півтори години в Києві, повідомили в громадській ініціативі «Пасажири Києва».
Автор петиції відзначав, що на певних ділянках київські маршрути громадського транспорту дублюють один одного, що потенційно дає змогу здійснити поїздку від пункту відправлення до пункту призначення з пересадкою на інший маршрут.
За інформацією оператора автоматичної системи оплати проїзду, КП «Головний інформаційнообчислювальний центр», система технічно готова реалізувати новий електронний квиток на 90 хвилин, повідомив у відповідь на петицію заступник голови КМДА і керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич.
У департаменті транспортної інфраструктури КМДА відзначали, що за умови технічної можливості «Київпастранс» і «Київський метрополітен» забезпечать перевезення за пересадковим квитком.
«Загалом департамент і підпорядковані комунальні підприємства-перевізники підтримують будь-які рішення, що направлені на підвищення рівня якості надання послуг із перевезення жителів і гостей столиці. Вважаємо, що з метою реалізації петиції необхідно переглянути вартість такого квитка», – написали в дептрансі.
Петиція пропонує встановити вартість квитка 8 гривень.
Відповідь на петицію має оприлюднити міський голова Віталій Кличко.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У багатьох країнах Європі немає разових квитків, але є квитки на період дії – 30 або 60 хвилин, пояснювали The Village Україна «Пасажири Києва»: «Тоді людина не залежна від конкретного маршруту тролейбуса, наприклад. Якщо вона знає, що тут може підʼїхати тролейбусом, а далі сісти на автобус, а потім ще піти на метро й водночас вкластися в годину, то вона купить собі цей квиток на 60 хвилин і встигне скористатися всіма видами транспорту, що необхідні для завершення поїздки». Там додають: «У 90-ті роки почало вважатися, що пересадка – це погано. Але в операційно ефективній мережі насправді транспортно-пересадкові вузли – це нормально: це дозволяє ефективніше працювати всій системі».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі