«Укрзалізниця» може повернути повну вартість квитка після відправлення потяга, але є нюанси
«Укрзалізниця» повертатиме повну вартість квитка після відправлення потяга, повідомив перевізник, посилаючись на зміни до правил перевезення пасажирів.
Згідно з оновленими правилами, пасажир може отримати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після того, як потяг відправиться. Водночас повернути квиток можна не пізніше ніж за годину після відправлення й лише офлайн. Вартість плацкарти не повертають (це витрати на підготовку до рейсу й обслуговування вагона, включені до вартості квитка).
Якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення потяга, то йому повернуть половину вартості плацкарти й повну вартість квитка. Раніше це правило діяло при повернення квитків не менше, ніж за 9 годин до потяга.
Крім того, спростили процес оформлення квитків для перевезення груп пасажирів. Раніше таке замовлення можна було оформити лише письмово й особисто, а тепер процедуру перенесли в онлайн.
Також урегулювали питання перевезень авто в електронних сервісах і порядок оплати за перевезення тварин. Усі зміни можна переглянути тут.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
«Укрзалізниця» наприкінці січня змінила правила введення в продаж повернених квитків, щоб боротися із перекупниками.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі