Проєкт продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац спорту» зупинили – місто втратило 36 мільйонів доларів, які виділив на реалізацію проєкту Світовий банк, повідомили у громадській ініціативі «Пасажири Києва» із посиланням на дані про проєкт.

У КМДА кажуть, що місто «шукатиме нові можливості реалізації проєкту, коли ситуація в країні стабілізується».

Реалізацію проєкту поставили на паузу «через поточну ситуацію», водночас місто виконало комплекс підготовчих робіт, відзначають у міськраді.

Продовження швидкісного трамваю до Палацу спорту. Зображення: КМДА

Хоча частина напрацювань за проєктом збережеться, процес реалізації після війни доведеться починати з нуля, вважають транспортні експерти, адже «найбільше часу та зусиль потребують саме політичні рішення та політичні процеси у владі міста та держави».

«Активному суспільству доведеться знову дотискати рішення про будівництво, міській владі та уряду доведеться заново шукати спосіб фінансування будівництва та формувати команду управління проєктом, погоджувати його параметри тощо», – пишуть «Пасажири Києва».

Водночас місто продовжує співпрацю з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) над проєктами з оновлення громадського транспорту, реконструкції дорожньо-транспортної інфраструктури та модернізації системи централізованого теплопостачання. Приблизна сумарна вартість проєктів складає 1,5 мільядів євро, кажуть у КМДА.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Ідею продовжити борщагівську лінію швидкісного трамваю від Привокзальної площі до Палацу спорту запропонували експерти Світового банку ще в 2015 році, але тільки у березні 2020-го КМДА ухвалила розпорядження про будівництво. Згідно з ним, проєкт мали розробити протягом 2020–2021 років, а завершити будівництво – до 2023 року. Пізніше строки посунули до 2025 року. Вартість проєкту складала близько 31 мільйон євро, ставка за кредитом від Світового банку становила 1,5% річних.

Продовження лінії до Палацу спорту, на думку КМДА, допоможе розвантажити «червону» гілку метрополітену, зокрема пересадні вузли «Золоті ворота» – «Театральна» та «Хрещатик» – «Майдан Незалежності», а також допоможе мешканцям Борщагівки та Відрадного, яким потрібно дістатися в центр без пересадки. Ми також детально пояснювали, які проблеми може вирішити проєкт.

Проєкт «Київська міська мобільність», який мав фінансувати Світовий банк, включав не тільки продовження трамвайної лінії, але й вдосконалення системи планування громадського транспорту в Києві.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі