Gradus Research провели дослідження в Україні та шести інших країнах Європи (Польщі, Німеччині, Великій Британії, Італії, Франції та Нідерландах), щоби визначити, як українські бренди сприймають за кордоном.

Україна потрапила в список країн, до ринку яких іноземним виробникам зайти порівняно легше. Хоч більшість українців і надає перевагу вітчизняним брендам, частка довіри до іноземних виробників залишається великою. У топі – Німеччина, США і Велика Британія. У списку країн із високою відкритістю до закордонних виробників також опинилися Польща й Італія.

Натомість Велика Британія і Францію – це «закриті для іноземних виробників ринки», вважають дослідники. Жителі цих країн, згідно з опитуванням, перш за все звертають уваги на власні бренди й «не дуже бажають» купувати іноземні товари.

Основною мотивацією під час вибору бренда за кордоном є сприйняття покупцями країни як якісного і надійного виробника, вважає директорка Gradus Research Євгенія Близнюк. «Європейці схильні вибирати локальні бренди, це є нормою в Європі. На це треба зважати під час виходу на ці ринки», – додає вона.

Найбільш привабливими з точки зору ціни для більшості країн є Китай, якщо не враховувати вітчизняні бренди. Україна ж є найбільш привабливою з точки зору ціни для Польщі, пояснюють у Gradus Research.

На привабливість брендів впливає доступність і дистрибуція. Так, в Україні найбільш доступними є товари власного виготовлення, бренди з Польщі й Китаю. Водночас у Польщі українські бренди не входять навіть у топ-5 за показником доступності.

Велику присутність Китаю у Gradus Research пояснюють часткою онлайн-торгівлі країни та іншими каналами збуту, які «заповнені товарами з Китаю».

Опитування проводили спеціально до конференції Go Global UA серед людей віком від 18 до 60 років.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


44% українців обирають бренди з огляду на їхню політичну позицію, позицію щодо підтримки армії, мову спілкування чи факт співпраці з РФ.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі