IKEA облаштувала у чотирьох магазинах «кімнати реального життя», щоб привернути увагу до нестачі житла у Великій Британії. 

Нова кампанія бренда має на меті підвищити обізнаність про проблему та «висвітлити реальні умови життя людей, які через це страждають». 

Кожна «кімната» має свою історію, що передає її атмосферу. Це інсталяція у магазині Гаммерсміту (район Лондона). За описом компанії, у ній живе жінка Сем троє малолітніх дітей. 

Наступна інсталяція у магазині міста Брістоль. Кваліфікована медсестра Кейт стала бездомною, коли втратила роботу під час пандемії. Вона переїхала в таку кімнату зі своєю 24-річною дочкою після того, як хтось підпалив намет, у якому вони жили.

Згідно з дослідженням, проведеним на замовлення IKEA, кожен п’ятий (21%) житель Великої Британії турбується про втрату свого житла. Половина опитаних (49%) заявили, що, якщо вони втратять поточне житло, їм буде важко знайти інше. Минулого року, щоб витрат на житло вистачало, 18% людей у ​​Великій Британії сказали, що взялися за додаткову роботу, 17% скоротили витрати на їжу.

Ця кампанія є частиною нашого довгострокового партнерства з Shelter (фонд, який допомагає людям з житлом), що вимагає будувати 90 000 соціальних будинків на рік до 2030 року, щоб допомогти вирішити ситуацію з житлом у Великій Британії.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Велика Британія надала прихисток тисяча українців, які рятувалися від повномасштабної війни. Вони зможуть залишатися в родичів у країні за програмою Ukraine Family Scheme протягом трьох років.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі