Бронежилети, павербенки й смартфони: як змінювалися покупки українців за рік повномасштабної війни
Онлайн-ритейлер Rozetka поділився, як змінювався попит на різні товари серед українців протягом року повномасштабної війни.
Якщо до 24 лютого 2022-го найпопулярнішим товаром на Rozetka були дитячі підгузки, то в лютому 2023 року це кабелі й адаптери. Другий найбільш популярний товар ритейлера, який тримає позиції вже рік, – це корм для котів.
З початку березня 2022 року українці стали частіше купувати військові товари: бронежилети, тактичні рукавиці, шеврони.
Навесні також почав відновлюватися попит на алкоголь, смартфони й навушники. У квітні 2022-го смартфони купували на 70% частіше, ніж у березні.
Продажі генераторів, павербенків і зарядних станцій суттєво зросли восени 2022-го, коли РФ почала масовані обстріл енергоінфраструктури. Генератори в жовтні купували у 2,5 раза частіше, ніж у вересні. Загалом попит на зарядні станції за рік повноформатної війни виріс утридцятеро.
«Узимку, навіть попри війну, українці традиційно купували подарунки до свят: шоколад, ігристе вино, гірлянди, дитячі іграшки», – зазначають у Rozetka.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Сервіс Poster провів дослідження про те, як змінилася відвідуваність українських закладів харчування за рік повномасштабної війни.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі