Frolov і Sova випустили колекцію ювелірних прикрас, щоб зібрати кошти на турнікети
Українські бренди Frolov і Sova випустили колекцію ювелірних прикрас For Love, щоб зібрати кошти на турнікети.
Каблучки, кафи, підвіси й кольє з колекції мають анатомічну форму серця, символу бренда FROLOV, у різних його інтерпретаціях.
У колаборацію ввійшли кольє й каблучки, які повторюють контури серця, виконані в золоті й з діамантами, мінімалістичні персні-печатки, statement-кафи й пʼять оригінальних підвісів у жовтому й білому золоті. Колекція доповнена базовими сережками для стилізації виробів.
«Флагман колекції – акцентний каф-серце, який ідеально повторює форму вуха. Прикраси унісекс і створені таким способом, щоб не обмежувати вас у способах комбінацій і варіантах використання», – розповідають творці колекції.
Колекція лімітована – усього виготовлено 1000 срібних сердець, кожне має персональний номер на звороті. За словами творців, 100% вартості з продажу серця буде перераховано в медичний батальйон «Госпітальєри».
Усю колекцію переглянути й замовити можна за посиланням.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Beyonce виступила на закритій вечірці в сукні українського бренда Frolov.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі