У Києві у 2023 році планують облаштувати 2284 нових паркомісця. Про це повідомили у КМДА у відповідь на запит містянина Павла Постоєнка, пише громадська ініціатива «Пасажири Києва».

Нові паркомісця організовуватимуть за допомогою «кишень», тобто не за рахунок проїзної частини. «Кишені» облаштовуватимуть, зменшуючи площу тротуарів, газонів та перспективних велодоріжок, відзначають «Пасажири Києва».

Така стратегія «абсолютно протилежна європейським практикам сталої мобільності», наголошують у об'єднанні.

Паркувальні «кишені» на вулиці Богдана Хмельницького. Фото: КМДА

За словами активістів, програму розвитку паркувального простору Києва на 2023 рік приховали від громадськості. Її оприлюднила 6 січня депутатка Київради Ксенія Семенова, додавши, що програма була затверджена головою КМВА, однак розгляд у Київраді не проходила. Також не було консультацій із громадськістю щодо програми, додала Семенова.

Паркувальні місця на вулиці Генерала Алмазова. Фото: «Київавтодор»

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Паркувальні «кишені» облаштовують у місцях, де це дозволяє ширина тротуару, між деревами і в так званих «мертвих зонах» тротуарної частини.


У грудні 2022-го на бульварі Лесі Українки в Києві ліквідували смугу громадського транспорту, там почали паркуватися авто. У Дептрансі пояснили, що парковку зробили через те, що у дворах розташований військовий госпіталь. Водночас пообіцяли навесні замінити розмітку, щоб уздовж тротуара була й парковка, і смуга для громадського транспорту.


«Пасажири Києва» – об'єднання транспортних аналітиків, планувальників, активістів і блогерів, які створили громадську ініціативу, щоб відстоювати інтереси користувачів громадського транспорту. Ми розповідали, як «Пасажири Києва» планують діяти, щоб зробити громадський транспорт надійним і зручним засобом пересування для містян.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: КМДА