Дослідницька компанія World Brand Lab опублікувала список найвпливовіших брендів світу у 2022 році.

Apple, Microsoft і Google посіли перші три місця в списку.

Компанії зі Сполучених Штатів представляють 198 із 500 найкращих брендів. Далі за кількістю впливових брендів  Франція, Японія, Китай і Велика Британія.

Вплив бренда укладачі рейтингу оцінюють за трьома основними показниками: часткою ринку, лояльністю до бренда й «глобальним лідерством»«Вплив означає здатність бренда розвивати й захоплювати ринки й отримувати прибуток», – кажуть у World Brand Lab.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Список «500 найвпливовіших брендів світу» публікують 19 років поспіль. У 2021 році найвпливовішим брендом був Google, а Apple посідала четверту сходинку.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі