Українці вибрали дизайн новорічної марки
«Укрпошта» підбила результати голосування за найкращий дизайн для новорічної марки.
Перше місце посів варіант «Роз’єднані війною». В «Укрпошті» кажуть, що його створила 11-класниця з Миколаєва Валерія Михайлова. На ескізі зображено дівчину й українського військового, які зустрічають свято нарізно.
Друге місце віддали ескізу з українським військовим і колядниками авторства Олександра Охапкіна, художника, який працює в галузі іконопису.
Третє місце посіла ілюстрація із сім’єю, яка возз’єдналася, яку створила Ірина Бабенко.
Різдвяну марку випустять у грудні. Ескіз планують доопрацювати згідно з пропозиціями учасників онлайн-голосування.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
«Укрпошта» з початку повномасштабного вторгнення Росії випустила девʼять поштових марок. Перша марка «Русскій воєнний корабль...» вийшла накладом 1 мільйон екземплярів у квітні. Продаж другої марки «Русскій воєнний корабль…Всьо» стартував у травні. Третю марку «Українська мрія» продавали з червня. Четверту «Доброго вечора, ми з України» – з липня. Пʼяту до Дня Незалежності України – у серпні. У вересні почали продавати марку з псом-сапером Патроном (шосту) і Григорієм Сковородою (сьому). У жовтні вийшла марка на честь Дня захисників і захисниць України. А в листопаді – марка з Кримським мостом.
Голосування за найкращий ескіз для новорічної марки запустили 1 листопада. Українці могли віддати голос за один із пʼяти варіантів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі