Комунальний транспорт Києва 122 години не працював протягом серпня-жовтня, бо зупинявся під час повітряних тривог, порахували «Пасажири Києва».

«Додатково до згаданих 122 годин варто враховувати й десятки годин часу на відновлення руху», – кажуть в ініціативі.

Водночас приватні маршрутки, автомобілі, таксі й міська електричка за три місяці жодного разу не зупинялися.

«Тобто Рада оборони Києва здійснила дискримінацію пасажирів саме комунального транспорту й, по суті, дала повну свободу пересування всіма іншими видам перевезень. Хоча комунальний транспорт забезпечує перевезення киян і переселенців за найнижчими цінами, зменшуючи соцнавантаження на громадян в умовах війни», – зазначили «Пасажири Києва».

У КМДА заявляли, що відповідальність за зупинку маршруток несуть директори компаній-перевізників, однак за весь цей час не зʼявлалося інформації, що хтось був притягнений до такої відповідальності, додають активісти.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 1 серпня наземний громадський транспорт у Києві під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух. Передбачається, що пасажири на цей час ховатимуться в укриттях.

Ми пояснювали, чому це погана ідея. Ми також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і запитували, чому вирішили ухвалити таке рішення.

Петиція за скасування цього рішення набрала необхідну кількість голосів, однак міський голова Віталій Кличко відмовився скасувати його, хоча петицію підтримало кілька комісій Київради. У Київраді зареєстрували проєкт рішення, що має змусити наземний транспорт працювати під час повітряних тривог.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Костянтин Гузенко для The Village Україна