Чат-бот з питань вивезення сміття розширив функціонал. Про що тепер можуть повідомити кияни
Чат-бот у Telegram, де можна поставити питання щодо вивезення побутових відходів, розширив функціонал, повідомляє КМДА. Скористатися ботом можна за посиланням.
На першому етапі бот працював лише з великогабаритними відходами, бо їхні обсяги збільшилися з початку повномасштабної війни. Наразі КП «Київкомунсервіс» додали інші функції. Тепер кияни можуть подати звернення, які стосуються контейнерів для роздільного збору, небезпечних відходів, твердих побутових відходів.
Ці пункти поділені на підпункти, що дозволяють повідомити про проблеми, пов’язані з вивезенням відходів: зламаний контейнер, перенакопичення чи розсипання сміття, витікання фільтрату.
Повідомляти про ці проблеми в боті можна цілодобово. Працівники підприємства обробляють зібрану інформацію й формують заявки на вивезення сміття.
У майбутньому планують далі розширювати функціонал, зокрема ввести функцію оплати за вивезення відходів.
Поки що бот працює в тестовому режимі. Комунальники чекають зворотної реакції киян, щоби корегувати якість надання послуг, зазначають у КМДА.
Питання щодо вивезення сміття також можна поставити на сайті КП «Київкомунсервіс», у Facebook і за телефоном (контакти розміщено на сайті).
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
КП «Київкомунсервіс» також просить киян повідомляти про великогабаритні відходи біля будинків. Це відходи більше 50х50х50 сантиметрів, які через свої розміри не вміщаються у звичайні контейнери.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі