Група компаній Yasno запустила чат-бот у Telegram, у якому кияни зможуть отримувати сповіщення про можливі відключення електроенергії.

Знайти чат-бот можна за посиланням.

Як це працює

Налаштувавши сповіщення в чат-боті, клієнти будуть отримувати повідомлення про виникнення енергетичної тривоги. Це означатиме, що є ризик тимчасового відключення світла.

Після отримання повідомлення про енергетичну тривогу буде можна перевірити черговість відключення вашої адреси.

Як налаштувати отримання сповіщень

У головному меню відкрити пункт «Можливі відключення» й обрати пункт «Підписатися на сповіщення».

Що робити після отримання сповіщення

Якщо ви отримаєте повідомлення про можливе відключення, то варто максимально обмежити споживання світла, вимкнути енергоємні прилади: бойлер, пральну машину, обігрівачі, кондиціонери, посудомийну машину, електроплиту. Завдяки цьому можна уникнути потребу відключати електроенергію.

У Yasno пояснюють, що наразі існує два типи відключень:

Екстремальні аварійні відключення, які застосовують у разі атак на об’єкти енергетичної інфраструктури. У цьому випадку не існує чітких графіків чи черг відключення. Мешканцям намагатимуться давати орієнтовний перелік вулиць до кожного сповіщення про такий тип енергетичної тривоги.

Стабілізувальні відключення. У разі, якщо є потреба збалансувати енергосистему, «Укренерго» надає вказівку обмежити електропостачання. Щоб зрозуміти, коли за вашою адресою не буде електроенергії, скористайтеся графіками відключення, які опубліковані на сайті ДТЕК.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 10 жовтня РФ атакує обʼєкти енергетичної інфраструктури України в різних регіонах. Через це «Укренерго» час від часу застосовує аварійні відключення й просить українців ощадно користуватися електроприладами в години пікового навантаження (вранці, з 07:00 до 11:00, і ввечері з 17:00 до 23:00). Ми пояснювали, як працюють «віявлові» відключення.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі