В Україні взимку очікують на дефіцит протиожеледних реагентів, повідомляє Національна асоціація дорожників.

Головна проблема – припинення роботи «Артемсолі», яка розташована в місті Соледар на Донеччині. Альтернативні родовища в Україні ще не розробили, а імпорт наразі ускладнений блокуванням портів. Ціна імпортних реагентів у шість разів вища, як порівняти з поставками з «Артемсіль».

Крім того, частина техніки комунальників мобілізована для військових потреб, зросла вартість палива.

Що це означає

  • Ліквідувати слизькість на деяких дорогах будуть менш оперативно, ніж в останні роки.
  • Відновлення руху після рясних снігопадів може тривати довше, ніж зазвичай.

«Підрядники будуть працювати, але з певними обмеженнями через брак ресурсів та дефіцит реагентів», – пише Асоціація.

Що робити автомобілістам

  • Дотримуватися обмеженого швидкісного режиму та залишати автомобіль вдома у разі ускладнення погодних умов.
  • Ретельно підготувати машину до експлуатації у зимовий період: «якісна зимова резина – обов’язкова», застерігають в Асоціації.
  • Зібрати в автомобілі запас продуктів, води, теплих речей і палива на випадок непередбачених обставин.

Також рекомендують зберігати в авто павербенк.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


На Закарпатті хочуть побудувати найпотужніший завод із виробництва солі в Україні, він має замінити «Артемсіль», яка припинила роботу через війну. Першу сіль планували добути за пів року.


У Києві дорожники вже почали готуватися до холодного сезону, цьогоріч закупили більше піску. Піщано-соляну використовуватимуть частіше для обробки доріг та тротуарів.


Ми також розповідали, як підготувати до холодного сезону квартиру або приватний будинок.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: МВС