Вітрини ЦУМу прикрасили виробами, створеними на основі експонатів із колекції Музею Івана Гончара. Це щорічна осіння атракція універмагу.

Оформлення оспівує народну архітектуру, косівську кераміку, обряди, гончарство, українські рушники, прикраси й традиційний побут.

Для відтворення елементів і деталей запросили майстрів із різних куточків України, пише MMR.

Для декорування вітрини «Народна архітектура» привезли 20 снопів очерету з Одеси, а столітня хата на вітрині «Рушник» розташована на Полтавщині.

Копії косівських побутових приладів розписували 50 годин, а скриню 1909 року відтворили за добу. Також музичний гурт «Щука-Риба» створив спеціальний саундтрек до атракції.

Усередині ЦУМу облаштували чотири попап-корнери виробів від сучасних українських дизайнерів і брендів, а світлини з колекції використали для оформлення дизайну пакетів і подарункових сертифікатів універмагу.

Біля кожної з семи вітрин них є QR-код, який містить посиланням з більш детальною інформацією про експонати.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Мінцифри й IT-компанія Evo створили офіційний маркетплейс українських виробів Made With Bravery. Там продаватимуть автентичні одяг, взуття, аксесуари, товари для дому, їжу й інші вироби.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка та фото: ЦУМ