Більше половини українців (53%) заощаджують під час повномасштабної війни, свідчить дослідження Kantar.

Лише одна третина опитаних може собі дозволити каву в кав’ярні, а одна шоста – придбання нового одягу. Але здебільшого не через те, що не мають грошей, а через те, що не готові витратити їх на каву чи одяг, зазначає Асоціація ритейлерів України.

Українці під час повномасштабної війни відмовляються від «ритуалів» мирного життя, але компенсують це більшими витратами на базові продукти харчування (72%) і комунальні послуги (58%). Водночас панічних настроїв у споживчій поведінці не фіксують.

Більше половини (61%) економлять на розвагах і відпочинку, 56% – на спорті, 52% – на красі (перукар чи косметолог). Половина опитаних обмежує себе в захопленнях і хобі (50%), одязі (44%), освіті й навчанні (31%).

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Ми також розповідали, що українці найчастіше купують онлайн за пів року повномасштабної війни.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі