В Україні створили маркетплейс допомоги для жінок. Там зібрані 24 соціально важливі організації
Жіноче видання Divoche.media запустило маркетплейс допомоги для жінок «Підмога» – це платформа, на якій зібрані фонди, благодійні й громадські організації, а також Telegram-боти, де підтримують українських жінок.
На платформі можна обрати категорію фонду або громадську організацію. Є варіанти, як-от: гуманітарна чи юридична допомога, робота з питаннями насильства, здоров’я або освітні проєкти.
На сторінці проєкту вже понад 20 пропозицій, серед них є досвідчені організації й ті, що утворилися після 24 лютого. Зокрема, фонд «Сильні», який допомагає постраждалим від сексуального насильства, а також громадська організація «Землячки», яка забезпечує жінок-військових гуманітарною допомогою.
Вітрина проєкту буде доповнюватися й оновлюватися щонайменше раз на місяць.
«Мета проєкту «Підмога» багаторівнева. Насамперед її ціль – полегшити жінкам пошук організацій й ініціатив, до яких можна звернутися по допомогу. По-друге, це інструмент для громадських організацій, який допоможе розказати про свою діяльність ширшій аудиторії», – пишуть організатори.
Громадські організації, які хочуть потрапити до переліку, можуть заповнити анкету на сторінці «Підмоги» або написати на пошту [email protected].
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
В Україні запустили платформу «Не дрібниці» для підлітків, які потребують психологічної підтримки під час війни. Для цього створили анонімний Telegram-бот із вправами для заспокоєння й сайт із картками-гайдами. Також на сторінці в Instagram щотижня проводитимуть прямі ефіри на теми, які турбують молодь.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі