Новий асфальт, велодоріжки й бруківка. Дивіться, як у Києві оновили вулицю Франка
На вулиці Івана Франка в Києві завершили перший з 1975 року капітальний ремонт, повідомляє КМДА.
По всій вулиці оновили тротуари, а на пішохідних переходах встановити «кишені» для розширення тротуару й близько 500 стовпчиків, які не дають водіям паркуватися на тротуарах.
На ділянках між вулицею Богдана Хмельницького й бульваром Тараса Шевченка, а також від вулиці В’ячеслава Липинського до Ярославового Валу замінили асфальтове покриття.
Пандус для людей з інвалідністю облаштували на перетині вулиць Івана Франка і В’ячеслава Липинського, а для людей із порушеннями зору встановили тактильну плитку й тактильні напрямні.
Крім того, для розмітки пішохідних переходів використали яскраві смуги-орієнтири.
Вулицю В’ячеслава Липинського й бульвар Тараса Шевченка «зв’язали» двосторонньою велодоріжкою: вона поєднується з велосмугою на вулиці В’ячеслава Липинського, смугою для руху громадського транспорту на бульварі Тараса Шевченка, а згодом – із велодоріжками на вулиці Богдана Хмельницького, які мають облаштувати під час капремонту вулиці.
На вулиці також встановили 11 велопарковок.
У межах капремонту оновили сходи до вулиці Ярославів Вал. У поручні сходів умонтували декоративну підсвітку.
По всій протяжності вулиці оновили газони й висадили близько 30 дорослих платанів.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Основну частину капітального ремонту вулиці Івана Франка виконали у 2021 році. Тоді облаштували 200 метрів нової тепломережі, 200 метрів каналізаційного колектору, реконструювали систему дощової каналізації, а також встановили 21 опору освітлення з енергоощадними LED-ліхтарями.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
обкладинка й фото: КМДА