Українська диджитал-агенція Hexagon Agency створили українські емодзі.

Це козак, булава, рушник, борщ, тризуб, традиційна вишита сорочка, борщ і дуля. Ілюстратором став Ян Захаров.

«Уявіть, що зустрічаєте когось у чаті рушником або відправляєте булаву, щоб виразити підтримку колективного рішення», – кажуть в агенції.

Свої емоджі Hexagon Agency запропонувала на розгляд Unicode Emoji Subcommittee. Це означає, що вони, зокрема, можуть стати доступними для користувачів iOS та Android.

«Нові emoji – реакція на соціокультурні зміни. Ці маленькі піктограми стали більш інклюзивними і презентують важливі для багатьох образи: ми бачили прапор-веселку, вагітних чоловіків, шкіру різних кольорів, релігійні символи etc. Розуміючи роль війни, її вплив і реакції на неї, можемо припустити, що місце для чогось українського, окрім прапора, є й у наступній версії emoji», – коментують в агенції.

Чи схвалять у Unicode українські емодзі, стане відомо в жовтні 2022 року.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Hexagon Agency – українська диджитал-агенція, яка спеціалізується на веброзробленні та UX/UI-дизайні. Агентство заснували у 2014 році. The Village Україна розповідало про двоповерховий офіс компанії на Ярославській.

Unicode Emoji Subcommittee – група ентузіастів і некомерційна організація з Кремнієвої долини, які багато років збирають ідеї для емодзі з різних джерел і реалізовують їх на всіх платформах.

Львівська креативна агенція And Action показала власну версію нових емодзі Apple, адаптовану до українських реалій. Це київський торт, львівська бруківка, курс долара й інші емодзі.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі