У липні українські автомобілісти зможуть заправляти авто будь-яким обсягом, обмеження на кількість пального для водіїв зникнуть, заявив народний депутат Андрій Герус, голова комітету ВРУ з питань енергетики та житлово-комунальних послуг.

«Ситуація на АЗС стабілізується. У центрі та на сході країни поки маємо певний дефіцит, але на заході вже навіть черги на заправках відсутні», – відзначив Герус. Попри це, він закликав українців «відповідально» споживати нафтопродукти та без особливої потреби не витрачати їх.

У червні на український ринок надійшли понад 600 тисяч тонн нафтопродуктів, 400 тисяч тонн – це дизель, 200 тисяч – бензин і скраплений газ. Усе з європейських ринків.

«У нас напрацьований план поставок і логістика з різних європейських країн», –каже Герус.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Проблеми з пальним в Україні почалися наприкінці квітня, коли через російські обстріли був знищений Кременчуцький нафтопереробний завод, а також низка великих нафтобаз зі значними запасами пального. Тоді дефіцит обіцяли ліквідувати упродовж тижня, однак цього не сталося.

Мережі ввели обмеження на продаж пального. Наприклад, у WOG із 29 квітня діяло обмеження на продаж не більш як 10 літрів пального одному клієнту на добу, для власників карток Pride – до 20 літрів.

Щоб побороти дефіцит пального в Україні, призупинили державне регулювання цін. Водночас встановили граничні ціни: дизель має коштувати не більше 58 гривень за літр, а бензин – 52 гривні. Дефіцит намагаються покривати завдяки імпорту.

Також в Україні планують створити національну мережу АЗС, її оператором має стати «Нафтогаз». Основу для мережі можуть скласти націоналізовані заправки Glusco, які повʼязували з Віктором Медведчуком. Також до мережі можуть увійти АЗС «Укрнафти», де в «Нафтогаза» мажоритарна частка.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі