У травні українці стали менше відвідувати новинні сайти та соціальні мережі, свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Натомість до рейтингу найпопулярніших сайтів повернулися онлайн-магазини, освітні портали, а також платформа для пошуку роботи Work.uа.

«Після аномального стрибка в березні, коли українці не розуміли, що станеться в подальші декілька годин, нині інтерес до новин скоротився. Дещо стабілізувалося користування Telegram, який також сприймається населенням як джерело отримання новин. Зараз українці поволі повертаються до звичної активності в інтернеті: онлайн-шопінгу, перевірки погоди, дистанційного навчання та пошуку роботи», – пишуть аналітики.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Українці почали ввосьмеро більше користуватися месенджером Telegram після повномасштабного вторгнення рф.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі