Додаток «Дія» обігнав за популярністю Facebook та Instagram
Додаток «Дія» у квітні обігнав за популярністю Facebook та Instagram серед українських користувачів, про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Охоплення застосунку збільшилося на 10% за три місяці. Наразі «Дією» користуються 84% власників смартфонів Android віком від 16 до 55 років.
Telegram за останні місяці суттєво збільшив свою аудиторію (94% у квітні проти 89% у січні 2022 року) та майже наздогнав Facebook за охопленням. Водночас на першому місці серед месенджерів досі додаток Viber.
У квітні українці стали частіше слухати музику. Додаток YouTube Music вперше потрапив до рейтингу одразу на 18-ту позицію.
TikTok продовжує набувати популярність в Україні. У квітні додаток піднявся на 16-ту позицію, його завантажили 50% користувачів смартфонів Android 16-55 років.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
«Дія» – застосунок для електронних документів та державних послуг, який розробляє Міністерство цифрової трансформації України.
«Дія» під час війни постійно оновлюється і запускає нові послуги. Так, у застосунку запустили чат-бот «єВорог», декларацію для підприємців на час війни, тимчасове посвідчення «єДокумент», «Дія.Радіо», додали можливість повідомити про пошкоджене майно, отримати 6500 гривень фінансової підтримки від держави або грант для бізнесу, надіслати кошти на ЗСУ. Також до липня в додатку впровадять послугу розмитнення автівки.
Редакція The Village Україна поспілкувалася з керівником з розвитку електронних послуг Мінцифри Мстиславом Баніком. Він розповів нам про те, як працює міністерство під час війни, про IT Army of Ukraine та нові сервіси «Дії» на зразок «єДокумент» і «єВорог», які створили після повномасштабного вторгнення.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі