Безоплатний проїзд у транспорті коштував Києву пів мільярда гривень щомісяця, сказав міський голова Віталій Кличко в ефірі телемарафону. 

Повернення оплати за проїзд було непопулярним, але необхідним кроком, додав він.

Рішення відновити оплату прийняли у зв’язку з тим, що до міста повертаються все більше людей: «Потрібно відновлювати повноцінну роботу громадського транспорту, а для цього – закуповувати пальне, запчастини для ремонту, сплачувати за електроенергію та платити заробітну плату працівникам транспортних підприємств. Усе це чималі кошти, яких у бюджеті немає через відсутність надходжень», – пояснив заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Навіть коли проїзд був платним, місто дотувало транспорту чотири мільярди гривень щорічно, відзначив Кличко.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У Києві із 16 травня повернули оплату за проїзд у метро та наземному транспорті. Вартість проїзду, як і запевняв Кличко, не змінилася.

Водночас голова Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко заявив, що вартість проїзду в маршрутках планують підняти до 15 гривень. За його словами, підняття можна очікувати «ближче до червня». Воно повʼязане зі зростанням вартості пального.

Наразі в Києві, окрім метрополітену, уже працюють 63 автобусних, 17 трамвайних і 27 тролейбусних маршрутів. Перелік можна переглянути тут.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі