Українські креативники створили спецвипуск рекламного видання Adweek уперше за час його існування
20 журналістів і креативників з України створили новий номер американського видання про рекламу Adweek.
Уперше за час існування видання новий номер зробила зовнішня команда.
Новий випуск повністю присвячений Україні. У ньому – інтерв’ю, есе та статті про українську культуру, креативну сферу, минуле України та його зв’язок із сьогоденням.
Обкладинку номеру створив український художник Володимир Манжос (WAONE), який також займається графікою та скульптурою.
Ілюстрація на обкладинці символізує дух українців, який уособлює головний герой. Він прямує у невідомість, однак його це не лякає. У майбутньому героя чекає світло та можливість стати сильнішою особистістю.
Кошти, що надходитимуть від реклами в цьому номері, покриватимуть гонорари українців, які працювали над його створенням. А приблизно $75 000 передадуть благодійним організаціям «Нова Україна» й Українсько-американській координаційній раді, які допомагають українцям, що постраждали через війну.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Головною редакторкою спеціального випуску Adweek стала головна редакторка Skvot Mag Ганна Руденко.
Деякі статті вже доступні онлайн, як-от розповідь про життя креативників в умовах війни, історія української креативної індустрії та пояснення української культури (і як у неї закохатися).
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі