В «Ощадбанку» та «Приватбанку» стався збій через кібератаку (оновлено)
В «Ощадбанку» стався масштабний збій, повідомляє ITC.
По всій Україні не працюють банкомати, термінали самообслуговування та платіжні термінали, а також додаток «Ощад 24/7» та електронні сервіси банку.
На проблеми поскаржилися користувачі в соціальних мережах. Зокрема, під час спроби зайти в додаток з’являлася «помилка мережі».
Під твітами співробітники банку відповіли, що вже працюють над відновленням сервісу.
Ми також перевірили, чи працює застосунок «Ощад 24/7».
Поки невідомо, коли збій усунуть і чому він стався.
UPD. Також стався збій у роботі мобільного додатку та вебверсії «ПриватБанку»: під час спроби туди ввійти система видає помилку. У банку з’ясовують причини, повідомляє «РБК-Україна».
UPD. У Центрі стратегічних комунікацій повідомили, що протягом останніх годин «ПриватБанк» перебуває під масованою DdоS-атакою: деякі користувачі не можуть зайти в додаток, в інших не відображаються баланс та останні транзакції. Водночас у банку запевняють, що для коштів вкладників загрози немає, решта фінансових операцій виконуються у звичному режимі.
Також зазнали атаки сайти Міноборони та ЗСУ, кажуть у Центрі стратегічних комунікацій.
UPD. У Держспецзв’язку підтвердили, що це була масована кібератака. Роботу онлайн-сервісів «Ощадбанку» та «ПриватБанку» відновили.
Однак у Центрі стратегічних комунікацій зазначають, що наразі «спостерігається певна нестабільність у доступі до застосунку «Приват24», і не виключають можливість кібератак у подальшому. Застосунок «Ощад 24/7» також може довго завантажуватися під час спроби туди ввійти через додаткове навантаження на канали зв’язку.
15 лютого клієнти «ПриватБанку» отримали фейкові повідомлення, що банкомати не працюють.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі