Держустанови тепер мають надавати послуги за новими стандартами. Що зміниться
Міністерство цифрової трансформації затвердило єдині стандарти якості державного сервісу в Україні.
Відтепер понад 7 тисяч держорганів мають працювати, дотримуючись нових вимог. У Мінцифри кажуть, ці зміни мають забезпечити там клієнтоорієнтований підхід.
Тепер працівники держустанов мають:
- шанобливо й тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу;
- без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається;
- уникати конфліктів з відвідувачами;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті; якщо відповідь потребує більше часу, попередити клієнта впродовж 1 хвилини;
- підтверджувати отримання електронних листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, який опрацьовує їх;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, враховувати їхні зауваження для поліпшення сервісу;
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення (наприклад, спілкуватися з іноземцями жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач, на прохання відвідувачів надавати документи збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля);
- адаптувати простори очікування й обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту.
Нові стандарти обовʼязкові для ЦНАПів, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб і всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Мінцифри