Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила власне радіо у форматі in store, повідомляють у компанії.

Його музичним директором став вокаліст гурту ТНМК Фагот (Олег Михайлюта).

За його словами, такий формат створили, щоб «люди в супермаркетах знімали навушники та знайомилися з новими цікавими музикантами».

Але в ефірі можна буде почути й відомих виконавців: переможців Євробачення Maneskin, французький реп Sexion D’assaut, Біллі Айліш або Depeche Mode.

Фагот додав, що скоро музиканти-початківці зможуть надсилати на нове радіо свої треки. Також пропонувати свої пісні зможуть працівники супермаркетів, які займаються музикою.

За словами маркетинг-директорки «Сільпо» Катерини Огуряєвої, під час тестового періоду запуску радіо покупцям сподобалося «шазамити» треки (розпізнавати в програмі Shazam).

Наразі в «Сільпо» готуються до виходу в онлайн-ефір і завершують створення власної радіостудії.


Наприкінці липня в мережі супермаркетів запустили збір батарейок, акумуляторів і павербанків.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: «Сільпо»