Instagram спрогнозував тренди у 2022 році
Соціальна мережа Instagram дала прогноз трендів на 2022 рік, повідомляє Ain.ua з посиланням на звіт соцмережі.
У компанії вважають, що тренди задаватимуть покоління Z і міленіали, тож опитали 1200 людей віком від 13 до 24 років.
Мода й краса
- вибір одягу, який сприятиме самовираженню. Причиною стало те, що через пандемію треба було часто залишатися вдома й обирати комфортний домашній одяг;
- сяйлива шкіра, натуральна косметика та мінімалізм у макіяжі;
- модні стилі: «ностальгійний» одяг, стиль «темна академія» (твід і вінтажні аксесуари, популярні серед випускників європейський ВНЗ), «гоблінкор» (одяг зеленого кольору, рослинні принти, що несуть естетику близькості з природою).
Шопінг
- майже третина опитаних (24%) хочуть споживати більш свідомо та готові продавати старий одяг в інтернеті;
- зросте популярність секонд-хендів, особливо таких, що переймаються екологічними проблемами.
Музика й танці
- збільшення кількості візуального контенту в поєднанні з музикою, до музичних альбомів частіше додаватимуть графічні компоненти;
- зростання популярності танцювальних челенджів.
Інфлуенсери
- традиційні знаменитості втрачатимуть вплив на культуру, натомість тенденції формуватимуть мікроінфлуенсери (блоги від 1 тисячі підписників). Спільні цінності будуть важливішими за кількість аудиторії.
Кар’єра й освіта
- більше 90% вважають, що найкраще навчання можна отримати з реального життя;
- 66% думають, що наявність диплому вже не має великого значення;
- 87% притримуються думки, що люди працюють надто багато, щоб заробити потрібну їм кількість грошей.
Їжа
- чверть опитаних хотіла б експериментувати з приготуванням страв, наприклад, пекти домашній хліб або спробувати себе в молекулярній кухні.
Здоров’я
- найбільшим трендом стане ментальне здоров’я. Щоб його підтримати, майже третина (30%) займатимуться медитаціями, а ще чверть оберуть креативні вправи (малювання, написання музики);
- майже половина опитаних (48%) займатимуться фізичними вправами, проти 34% у минулому році.
Меми
- ідеальним мемом називають такий, що поєднує в собі іронію та щирість;
- найбільше у 2022 року цікавитимуться жартами про криптовалюту та криптоінвестиції (32% проти 29% у минулому році);
- зменшуватиметься інтерес до абсурдного гумору (29% проти 35% у минулому році).
У 2022 році зростатиме популярність стримів і VR-технологій.
Також «зумерів» опитали щодо соціальної справедливості. Більше третини (37%) планують надсилати пожертвування у 2022 році (у 2021 році цей показник становив 32%).
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі