«Київпастранс» оголосив тендер на закупівлю 137 нових тролейбусів, які мають вийти на маршрути протягом 2022 року. Очікується, що на транспорт місто витратить близько 1,6 мільярда гривень.

Згідно з документами, 65 тролейбусів матимуть довжину близько 12 метрів, низький рівень підлоги, а також будуть пристосовані для обслуговування осіб з інвалідністю. Інші 72 тролейбуси матимуть довжину в понад 18,5 метра.

Ось які вимоги до тролейбусів:

  • тролейбуси мають бути жовтого кольору;
  • виготовлені не пізніше 2021 року;
  • повинні мати камери відеоспостереження;
  • оснащені системами клімат-контролю;
  • інтегровані системи підрахунку й обліку пасажирів, а також оплати проїзду;
  • системи геолокації тролейбуса в режимі реального часу.

Тролейбуси розподілять між тролейбусним депо та запустять курсувати на вулиці: Михайла Максимовича (Голосіївський район), Довженка (Шевченківський район), Народного Ополчення (Солом’янський район) і Сирецькій (Подільський район).


У 2021 році в Києві ввели нові правила для приватних перевізників. Згідно з ними, водій у маршрутці має бути в уніформі та спілкуватися українською мовою, не вмикати музику в салоні, температура влітку має бути не більше +22°С, а взимку не менше +15°С. Також автобуси мають бути пристосовані для маломобільних пасажирів.

КМДА оголосила, що з 1 січня 2022 року вартість проїзду в комунальному транспорті підвищать до 20 гривень. Це приблизно дорівнює собівартості перевезення одного пасажира в метро та наземному транспорті. Утім, у жовтні в КМДА обіцяли, що проїзд подорожчає не до 20 гривень.

17 листопада в Держрегуляторі повідомили, що рішення про підвищення вартості проїзду в транспорті можуть скасувати, а міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що тарифи на проїзд не переглядатимуть до кінця опалювального сезону.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка: Wikimedia