Чому досі не почали ремонт на мосту Патона, який в аварійному стані
Ремонтно-реставраційні роботи на мосту Патона в Києві затримуються через скарги учасників тендерів до Антимонопольного комітету, повідомляє КМДА.
Із кінця 2020 року вже тричі оголошували тендер на розробку проєктно-кошторисної документації із реставрації мосту Патона.
«Двічі конкурс був заблокований через скарги до Антимонопольного комітету України. Зараз процедура триває утретє, і вона також заблокована АМКУ за скаргою одного із учасників», – пояснив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
Орієнтовна вартість проєктних робіт становить 47 мільйонів гривень, на них потрібен рік. Реставрація та ремонтні роботи, за попередніми оцінками, коштуватимуть не менше 7 мільярдів гривень. Остаточну суму визначать після затвердження проєкту та експертизи.
Відповідно до тендеру, під час робіт на мосту планують збільшити кількість смуг (зробити вісім замість семи), влаштовати велодоріжки й розширити тротуар. Трамвай на міст, судячи з технічних вимог до проєкту, повертати не будуть, хоча таку ідею розглядали.
Міст Патона побудували в 1953 році. Реконструювали міст лише один раз, у 2004 році, коли демонтували трамвайні колії. З того часу поточні ремонтні роботи вели лише на невеликих ділянках.
У 2014 році міст визнали аварійним, а у 2018-му – критично аварійним. У 2020 році через аварійний стан мосту на нього обмежили в’їзд будь-якого транспорту, навантаження на вісь якого перевищує 6 тонн, а також перекрили рух крайніми правими смугами в обох напрямках.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі