Велопарковки, вбиральні та табло зворотного відліку. Яким буде метро на Троєщину
КП «Київський метрополітен» оголосило тендер на коригування проєкту Подільсько-Вигурівської лінії (метро на Троєщину), повідомляє КМДА.
Оновлений проєкт буде передбачати:
- поряд із стаціями метро мають обладнати велопаркінги не менше, ніж на 50 місць,
- у вестибюлях або поряд із станцями мають розмістити вбиральні,
- на кожній станції має бути навігація, зокрема для людей із вадами зору,
- у метро будуть тунельні ескалатори та ліфти для людей і вантажів,
- на платформах з’являться табло зворотного відліку часу.
Переможець тендеру має протягом 7 місяців розробити оновлений проєкт першої черги метро на Троєщину.
КМДА 5 жовтня 2021 року підписала розпорядження про будівництво першої ділянки метро на Троєщину. Згідно з ним, перша ділянка буде довжиною майже в 11 кілометрів і включатиме шість станцій та 2 пересадочних вузли: «Глибочицька», з пересадкою на станцію «Лук’янівська», «Подільська», з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка», «Суднобудівна», «Затока Десенка», «Труханів острів», «Райдужна».
У червні 2021 року Віталій Кличко заявив про початок будівництва метро на Троєщину. Поки що це роблять у межах будівництва Подільського моста. Автомобільний рух по ньому Кличко все ще обіцяє відкрити до кінця 2021 року.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна