Європейська мережа супермаркетів Lidl готується до виходу на український ринок
Компанія Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, готується вийти на український ринок, пише німецьке профільне ритейл-видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.
Згідно з цими даними, виводити Lidl на український ринок буде 47-річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили як головного менеджера Lidl Україна.
Документ про його призначення підписав генеральний директор мережі Lidl Герд Хшановські.
В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.
Lidl — німецька міжнародна мережа супермаркетів, яка має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.
Lebensmittel Zeitung – німецька щотижнева газета на тему харчової промисловості та ритейлу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
обкладинка: Wikimedia