Компанія Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, готується вийти на український ринок, пише німецьке профільне ритейл-видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.

Згідно з цими даними, виводити Lidl на український ринок буде 47-річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили як головного менеджера Lidl Україна.

Документ про його призначення підписав генеральний директор мережі Lidl Герд Хшановські.

В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.


Lidl — німецька міжнародна мережа супермаркетів, яка має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.

Lebensmittel Zeitung – німецька щотижнева газета на тему харчової промисловості та ритейлу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка: Wikimedia