Подільсько-Вигурівську лінію метро, яку називають «метро на Троєщину», будуватимуть поетапно. Відповідне розпорядження КМДА підписала 5 жовтня.

Ділянки метро на Троєщину:

  • від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалудженням у бік Троєщини;
  • від станції «Райдужна» до Братиславської (з електродепо);;
  • Від станції «Глибочицька» до Солом’янської площі;
  • від «Райдужної» до Троєщини (з електродепо);
  • від Солом’янської площі до Кільцевої дороги.

Спочатку працюватимуть над першою ділянкою від станції «Глибочицька» до «Райдужної». Вона включатиме шість станцій:

  • «Глибочицька» (з пересадкою на «Лук’янівську»);
  • «Подільська» (з пересадкою на«Тараса Шевченка»);
  • «Суднобудівна»;
  • «Труханів острів»;
  • «Затока Десенка»;
  • «Райдужна».

Водночас, як заявив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, три станції метро на Троєщину вже побудували в основних конструкціях. Це «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». Над ними працювали в межах будівництва Подільсько-Воскресенського моста. На черзі – четверта станція «Райдужна», що на лівому березі.

«Також уже будують два тунелі для майбутньої станції «Райдужна», – заявив чиновник.


Подільсько-Вигурівська лінія метро буде йти від Кільцевої дороги на житловий масив Троєщина (тому її називають «метро на Троєщину»). Вона має перетинати чинні лінії метро та розширити систему пересадкових вузлів.

У червні 2021 року Віталій Кличко заявив про початок будівництва метро на Троєщину. Поки що це роблять у межах будівництва Подільського моста. Автомобільний рух по ньому Кличко все ще обіцяє відкрити до кінця 2021 року.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: КМДА