Із 1 жовтня «Укрзалізниця» запустила продаж квитків на всі потяги далекого прямування через Viber і Telegram, повідомляє перевізник.

Придбати квиток можна через чат-боти. Для купівлі квитка потрібно ввести потрібне місто й обрати станцію відправлення та прибуття, після чого стає доступним розклад.

Далі чат-бот покаже розклад потягів на цей день, кількість місць у різних класах, розсадження у вагонах, де потрібно обрати місце та написати ім’я й прізвище.

Також чат-боти мають функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення потяга, номер колії;
  • онлайн-табло.

Крім того, пасажири можуть оцінити якість поїздки, чистоту вагона й сервіс провідника, а також залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.

Протестувати роботу чат-ботів можна у Viber і Telegram.


У січні 2021 року «Укрзалізниця» запустила чат-боти у Viber і Telegram. У них можна було придбати квитки лише на потяги «Інтерсіті+» і подивитися їхній розклад.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі