«Укрзалізниця» почала продавати квитки на всі потяги через Telegram і Viber
Із 1 жовтня «Укрзалізниця» запустила продаж квитків на всі потяги далекого прямування через Viber і Telegram, повідомляє перевізник.
Придбати квиток можна через чат-боти. Для купівлі квитка потрібно ввести потрібне місто й обрати станцію відправлення та прибуття, після чого стає доступним розклад.
Далі чат-бот покаже розклад потягів на цей день, кількість місць у різних класах, розсадження у вагонах, де потрібно обрати місце та написати ім’я й прізвище.
Також чат-боти мають функції:
- продажу та повернення квитків;
- замовлення харчування;
- розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення потяга, номер колії;
- онлайн-табло.
Крім того, пасажири можуть оцінити якість поїздки, чистоту вагона й сервіс провідника, а також залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.
Протестувати роботу чат-ботів можна у Viber і Telegram.
У січні 2021 року «Укрзалізниця» запустила чат-боти у Viber і Telegram. У них можна було придбати квитки лише на потяги «Інтерсіті+» і подивитися їхній розклад.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі