Британський виробник джину Bombay Sapphire випустив нову рекламну кампанію, яку частково знімали в Києві, повідомляє BAROUT.

У рекламі використали київські локації Політехнічного інституту й Українського дому. У будівлі на Європейській площі знімали частину ролика з блакитними повітряними кулями.

«Кадри з кульками на відео знімали наживо, а не додавали на графіці. Щоб вони вибухали на відео, на знімальному майданчику в кульки цілили снайпери», – прокоментували виданню в Radioaktive Film, який відповідав за зйомки в Києві.


Нова кампанія Bombay Sapphire присвячена напою Gin & Tonic і складається з чотирьох роликів від 30 до 60 секунд. Для зйомок бренд залучив режисера Алана Масферрера, який раніше працював над кампаніями для BMW та Moncler. Сама кампанія націлена на країни Північної Америки.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: кадр із ролику