У Києві влаштовують зони очікування для велосипедистів: що це і як працює
На вулицях Києва влаштовують зони очікування для безпечного лівого повороту велосипедистів на перехресті, повідомляє КМДА.

Зона очікування – це промаркована ділянка дороги з віднесеною вперед стоп-лінією, вона потрібна для покращення видимості велосипедистів під час поворотів ліворуч.

Першу таку зону очікування для велосипедів влаштували на регульованому перехресті вулиць Олеся Гончара та Ярославів Вал у межах продовження велосмуги на Гончара від Ярославого Валу до Великої Житомирської. Такі ж зони очікування для велосипедів планують зробити на вулицях Цитадельній, Бажова та Микитенка.

Як правильно проїжджати велосипедну зону очікування
Велосипедистам:
- На червоний сигнал світлофора для повороту ліворуч перелаштуватися з велосипедної смуги на зону очікування перед автомобілями, позначену червоною розміткою, та зайняти положення якомога лівіше. Рушати на зелений сигнал світлофора.
- На зелений сигнал світлофора для повороту ліворуч зачекати на велосипедній смузі на червоний сигнал і перелаштуватися на велосипедну зону очікування якомога лівіше. Рушати на зелений сигнал світлофора.
Необхідно обов’язково подавати сигнал рукою про напрямок маневру.
Автомобілістам:
- На червоний сигнал світлофора зупинитись перед першою стоп-лінією біля знаку та розмітки «Стоп». На зелений сигнал світлофора дати можливість велосипедистам повернути ліворуч, рухатися за велосипедистами, зберігаючи дистанцію.
У Києві також влаштовують вулиці для спільного руху велосипедистів і автомобілів, швидкість руху на таких ділянках обмежена до 20 км/год.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: КМДА