Fozzy Group за допомогою штучного інтелекту автоматизує продажі у фудкортах
Fozzy Group почала навчання штучного інтелекту Kissa AI в умовах реального життя для автоматизації обслуговування на касах фудкортів і не тільки.
У компанії заявляють, що Kissa AI здатна обслуговувати гостей на касі без допомоги людини. Процес від сканування до виставлення рахунку займає 4 секунди, що майже вдесятеро швидше, ніж робота класичної каси.
Система складається з трьох камерам, ваг, світлових індикаторів, екрана, сканера й платіжного термінала. Із технологією комп’ютерного зору Kissa AI розпізнає страви та формує чек для гостя.
Сенсори в екосистемі, застосовуючи візуальні та голосові команди й фідбек, допомагають людині зрозуміти штучний інтелект.
Увесь шлях гостя виглядатиме так:
1) під час першої взаємодії відвідувачі проходять онбординг: на екрані з’являється анімація, яка демонструє функціонал. Невдовзі додадуть сонар, який допоможе визначати положення в просторі та рухи гостей, щоб підлаштовувати онбординг під їхню поведінку;
2) відвідувачі ставлять тацю з їжею та напоями в «портал» нейронної мережі. Кольорові світлові індикатори разом з інтерактивним екраном дають підказки про перебіг процесу: режим очікування й готовності, розпізнавання, оплата. Невдовзі додадуть можливість голосового спілкування з гостями;
3) гості сканують картку «Власний рахунок». На етапі навчання Kissa AI обслуговує тільки учасників «Власного рахунку», щоб була можливість компенсувати помилки в розпізнаванні страв;
4) оплата відбувається автоматично, якщо в мобільному додатку «Сільпо» підключений Masterpass TM.
Перший етап розвитку штучного інтелекту почався в червні 2020 року, коли нейромережа почала навчатися на синтетичних даних. Із липня 2021-го нейромережа самонавчається вже на так званих «живих даних».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: Fozzy Group