Fozzy Group почала навчання штучного інтелекту Kissa AI в умовах реального життя для автоматизації обслуговування на касах фудкортів і не тільки.

У компанії заявляють, що Kissa AI здатна обслуговувати гостей на касі без допомоги людини. Процес від сканування до виставлення рахунку займає 4 секунди, що майже вдесятеро швидше, ніж робота класичної каси.

Система складається з трьох камерам, ваг, світлових індикаторів, екрана, сканера й платіжного термінала. Із технологією комп’ютерного зору Kissa AI розпізнає страви та формує чек для гостя.

Сенсори в екосистемі, застосовуючи візуальні та голосові команди й фідбек, допомагають людині зрозуміти штучний інтелект.

Увесь шлях гостя виглядатиме так:

1) під час першої взаємодії відвідувачі проходять онбординг: на екрані з’являється анімація, яка демонструє функціонал. Невдовзі додадуть сонар, який допоможе визначати положення в просторі та рухи гостей, щоб підлаштовувати онбординг під їхню поведінку;

2) відвідувачі ставлять тацю з їжею та напоями в «портал» нейронної мережі. Кольорові світлові індикатори разом з інтерактивним екраном дають підказки про перебіг процесу: режим очікування й готовності, розпізнавання, оплата. Невдовзі додадуть можливість голосового спілкування з гостями;

3) гості сканують картку «Власний рахунок». На етапі навчання Kissa AI  обслуговує тільки учасників «Власного рахунку», щоб була можливість компенсувати помилки в розпізнаванні страв;

4) оплата відбувається автоматично, якщо в мобільному додатку «Сільпо» підключений Masterpass TM.


Перший етап розвитку штучного інтелекту почався в червні 2020 року, коли нейромережа почала навчатися на синтетичних даних. Із липня 2021-го нейромережа самонавчається вже на так званих «живих даних».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: Fozzy Group