Центральний автовокзал отримав нову айдентику
Центральний автовокзал на Деміївській площі отримав новий брендинг, який створила креативна агенція iden.team.
Загалом агенція працювала над брендом «укрпас», який об’єднує мережу автовокзалів і сучасний сервіс онлайн-продажу квитків. Його створили інвестори приватизованого АТ «КиївПасСервіс» для управління автостанційним бізнесом.



Компанія керує Центральним автовокзалом, столичними автостанціями «Поділ», «Дарниця», «Полісся», «Південна», «Дачна» та 18 автостанціями в Київській області. Із них саме Центральний автовокзал відкривається першим після оновлення. Відкриття запланували на 22 липня.
У червні на Центральному автовокзалі очистили мозаїку художників-модерністів. За час реставрації, із грудня 2020 року, на автовокзалі працювало близько сотні людей.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: iden.team