Реклама українського сервісу Setapp отримала «Каннського лева»
Рекламу українського сервісу Setapp відзначили бронзовою статуеткою на Каннському фестивалі реклами, повідомив продакт-менеджер сервісу Ярослав Степаненко.
Setapp – сервіс підписок для IOS (альтернатива App Store) від компанії MacPaw. Рекламний ролик створила американська рекламна агенція Droga5.
За сценарієм, чоловік, що боїться змій звертається до гіпнотизера. Той гіпнотизує його, аби клієнт сам став змією й перестав їх боятися, проте відволікається на дзвінок й забуває завершити сеанс.
Нагадаємо, рекламний ролик Francesca, знятий у Києві для італійського бренда Diesel, отримав 7 нагород фестивалю реклами «Каннські леви».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: кадр із реклами