Український бренд випустив одяг із зображенням собак. Гроші від продажу віддадуть притулку «Сіріус»
Бренд обягу Roussin спільно з агентством WhyNot? Enot оголосив про презентацію нової артколекції Boy not a toy, яка присвячена темі безпритульних тварин.
Лімітована колекція складається з 4 варіацій подовжених сорочок one size. Її вже презентували в межах показу на Odessa Fashion Day 2021. Головна особливість – інтерпретація зображень реальних собак із притулку «Сіріус» .

Таким способом автори хочуть нагадати, що тварина не іграшка.


«Собаку не можна взяти для гри, а після залишити на узбіччі дороги. Собаку не можна викреслити з вашого життя, якщо з якоїсь причини її здоров’я потребує лікування. Собаку неможливо перестати любити тільки тому, що їй, як і людині, властиво старіти.», – говорять автори колекції.
Частина грошей від продажу сорочок буде перерахована притулку «Сіріус» на утримання тварин. Крім того, у кожного є можливість знайти в «Сіріус» собі домашнього улюбленця й забрати його додому або взяти під опіку.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: надані авторами колекції